.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام محسن رضایی به مناسبت روز جهانی قدس
روز قدس همواره روز وحدت ملت ايران حول محور شعارهاي اساسي انقلاب اسلامي يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي بوده است. و نه تنها استقلال سياسي خود را به رخ جهانيان مي‌كشيم كه به هويت انقلابي خويش در دفاع از مظلومان جهان، پافشاري مي‌كنيم...
پیام محسن رضایی به مناسبت روز جهانی قدس

محسن رضایی در پیامی ملت ایران را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش شمال نیوز متن این پیام که در پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی منتشر شده، بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ملت شريف ايران

راهپيمايي روز قدس كه به ابتكار رهبر كبير انقلاب اسلامي هر سال در پايان ماه مبارك رمضان برگزار مي‌گردد يكي از دستاوردهاي افتخار‌آميز انقلاب اسلامي است. در اين راهپيمايي باشكوه كه يك سرمايه بين‌المللي براي ملت ماست نه تنها از ملت فلسطين حمايت مي‌كنيم كه حضور و تأثير‌گذاري خود در صحنه‌هاي جهاني را به نمايش مي‌گذاريم و نه تنها استقلال سياسي خود را به رخ جهانيان مي‌كشيم كه به هويت انقلابي خويش در دفاع از مظلومان جهان، پافشاري مي‌كنيم.

از طرف ديگر، روز قدس همواره روز وحدت ملت ايران حول محور شعارهاي اساسي انقلاب اسلامي يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي نيز بوده است.

اينجانب به‌عنوان سرباز فداركار شما ملت ايران، از قاطبه اقشار و نخبگان كشور دعوت مي‌كنم تا با شكوه‌تر از گذشته، در اين راهپيمايي عظيم شركت نمايند و بار ديگر به جهانيان ثابت كنند كه ملت ايران با تمام توان، در مسير انقلاب اسلامي خويش و پيمودن راه امام(ره) و پيروي از رهبري فرزانه انقلاب اسلامي، استوار است.

محسن‌رضايي

25/06/1388


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 26 شهريور 1388
با احترام ، پیشاپیش از جناب آقای محسن رضایی و دیگر مسئولین محترم و مردم شریف نسبت به حضور ارزشی و وحدت آفرین راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر می نمایم و اعلام می دارم که مردم شریف و ولایتمدار مازندران نیز حضوری حماسی و باشکوه را در روز قدس در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین خواهند داشت . ومن ا... التوفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.